May 30, 2017 Comments(1)

    25 години Interpartners: рекламата като начин на живот

    Тази година Interpartners отбелязва 25 години на пазара. По повод годишнината разработихме серия от 25 плаката. Според концепцията шеговитите реклами представят агенцията с прилична доза самоирония като различни продукти: от вафла и перилен препарат до бельо или пленителен парфюм. Плакатите ще бъдат показани на изложба в кафе-галерия Photosynthesis в София, която ще се открие със специално събитие. Изложбата ще е достъпна за широката публика от 31 май до 5 юни т.г.

    И тъй като качеството на рекламата зависи пряко от таланта на графичните дизайнери, отбелязваме 25-тата си годишнина и с предоставянето на две стипендии за талантливи студенти от специалност „Плакат и визуална комуникация“ в Националната художествена академия в София. Тази специалност не е избрана случайно, а благодарение на качеството на обучението, което осигурява добре подготвени и мислещи кадри за сферата на рекламата. „Подкрепата на млади таланти вече има няколкогодишна история в практиката на Interpartners“, каза г-жа Катя Димитрова , собственик и управляващ партньор на рекламната агенция. „Именно младите таланти са бъдещето на стойностната реклама и затова за нас е чест и удоволствие да си сътрудничим по такъв приятен повод с Националната художествена академия.