October 12, 2017 Comments(0)

    Interpartners Worldwide на прага на позитивни промени

    Очарователният Дъблин и партньорите ни от Boys & Girls (рекламната агенция с най-много творчески награди в Ирландия за последните 3 години) бяха домакини на ключова среща на веригата независими агенции Interpartners Worldwide, в която членуваме. Събрахме се съмишленици, за да изградим по-ефективен модел на партньорство в търсене на рекламни проекти, които прекрачват границите – не само на Европа. Веригата планира преструктуриране под името Interpartners 2.0. Към международната ни структура се присъедини нова агенция от Русия, I-com. Традиционният ни уъркшоп се проведе под мотото The Global paradigm – all global is local”. С интересен поглед към най-новото в света на маркетинга гост-лектори на събитието бяха водещите маркетолози Урсула Бриенс (Freedman International), Мат Кларк (Nielsen Ireland) и Джон Фанинг (Smurfit Business School).