Предизвикателството
Да убедим потребителите, че стъклото е, което прави прозореца, и да изострим интереса на клиентите към набора от предимства, с които се отличава стъклото от Saint-Gobain Glass.
Прозрението
Когато една марка има древна и феноменално забавна история и традиция, би било глупаво да не я разкажем!
Идеята
Да организираме пътуване във времето, в което Луи XIV прави няколко визити в съвременния свят, за да оцени днешния интериор.
Подходът
Слоуган: Стъкло с потекло
Почерпихме вдъхновение от древната кралска история на марката Saint-Gobain Glass. Тя е създадена във Версай преди повече от 350 години от знаковия френски крал-слънце Луи XIV.
Планът сработи!
Структурирахме дигиталната си кампания на основата на четири видеоклипа с един единствен герой във всеки от тях – неотразимия Луи XIV.
Ролята на Луи XIV е изиграна на живо от актьор, а според сюжетната нишка величеството е пристигнало на мисия да изпробва по занимателен и твърде необичаен начин съвременните интериори с цел да потвърди превъзходното качество на стъклото на Saint-Gobain.
Създадохме лендинг страница за кампанията, която обединява всички ключови предимства на SGG Glass, като също така се позовава на историята на Луи XIV и припомня забавните визити на краля чрез видеоклиповете.
Пиар частта включи нейтиви в професионални и в популярни медии тип „Направи си сам“, за да достигне както до специалистите, така и до по - широката публика.
Резултатите
Кампанията продължава! Междувременно създадената в България концепция влезе в рекламна употреба и на румънския пазар! Efficacité!