Отправна точка
Lilly Drogerie е международен ритейлър с повече от 100 магазина в България, в които се предлага широка гама от продукти за красота и хигиена, включително 11 собствени марки.
Пораснали момичета в светлината на прожектора
Lilly Drogerie си постави за цел да привлече като лоялни клиенти предимно млади жени на възраст 18 – 30 години, както и млади майки, и да си изгради убедителен образ на привлекателно място за пазар с добри цени за красота.
В България търговецът на дребно имаше нужда от постоянна и наистина ангажираща комуникация с месечни акценти чрез отличителни и естетически впечатляващи реклами на един силно конкурентен и ценово твърде чувствителен пазар.
Прозрение
Никога не е късно жената да „порасне“ – и най-добрият начин за нея да го направи е да осъзнае истинската си красота, неизменна във времето, и да живее уверено с нея.
Концепция и послания
Подход:
- Вдъхновение от класиката: „Алиса в страната на чудесата“;
- Трансформация: Алис става Lilly. Страната на чудесата се превръща в Страната на красотата (Beautyland);
- Представяне на Lilly Drogerie като специален, неповторим свят на вълшебна красота;
- Избор на завладяващ и подчертано визуален сторителинг. Историята на Lilly in Beautyland е история за израстването на момичето като зрял и уверен човек; за търсенето на собствената идентичност, уникален стил и предпочитания; за любопитството да откриваш нови неща; и да се възползваш от разнообразието на офертите на Lilly в интерес на своята раждаща се за нов живот красота;
- Поставяне във фокуса на вниманието на продукти, които създават магия в живота на жената.
Слоуган
Хубаво ми е, когато стават чудеса
Пътуване в Beautyland: Реализация
- Бляскаво откриване на кампанията: чаено парти за инфлуенсъри. Вдъхновено от атмосферата и образите на Алиса в страната на чудесата и с домакин, изпълняващ ролята на Лудия шапкар, стилното, заредено с неповторима приказна атмосфера събитие привлече водещи инфлуенсъри за неподражаем старт на кампанията.
- Приказен клип за телевизионна реклама: Lilly, подобна на Алиса, влиза в завладяващата Страна на красотата, където се сблъсква с гигантски продукти с магически ефект.
- Дигиталната комуникация беше от жизненоважно значение за успеха на кампанията.
- Месечен каталог на Lilly Drogerie: 12-те заглавни страници разкриха магическите моменти на Lilly в Страната на красотата, като дизайнът вплете разкошни елементи, почерпени от богатата визуална „банка“ на „Алиса в страната на чудесата“.
- Месечни POS събития в търговските центрове: за директен контакт с потребителите организирахме разнообразни, вълнуващи, цветни случки в духа и атмосферата на Алиса/Lilly.
Магията
- Над 80 гости на чаеното парти;
- Над 150 сторита;
- 210 570 органичен обхват;
- 350+ участници в събития на мястото на продажба.
Награда!
Специалното откриващо чаено парти на Lilly in Beautyland грабна среброто в категория „Специално събитие“ на PR Priz 2023.